
Urząd Miejski w Łęcznej, w skrócie Urząd, znajduje się przy Placu Kościuszki 5 w Łęcznej.
Główne wejście do Urzędu jest przy Placu Kościuszki 5. Przed wejściem jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Wejście jest płaskie – może tu wjechać osoba na wózku czy rodzice z małymi dziećmi.

Wchodząc do Urzędu Biuro Obsługi Interesanta znajduje się po lewej stronie. Tutaj uzyskasz pomoc i niezbędne informacje. To miejsce, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty.

W budynku nie ma windy. Jeśli chcesz załatwić sprawę na I piętrze, a nie możesz wejść po schodach, to pracownik zejdzie do Ciebie.

Urzędem kieruje Burmistrz. Burmistrzem jest Leszek Włodarski.

Burmistrz to osoba, która rządzi miastem.
Burmistrzowi w pracy pomagają zastępca burmistrza, sekretarz miasta, skarbnik miasta oraz pracownicy referatów. Burmistrz zarządza także innymi instytucjami, na przykład:
Urzędnicy pracują w 3 różnych miejscach:
Budynek przy Placu Kościuszki 5

Budynek Urzędu Stanu Cywilnego w Łęcznej przy Placu Kościuszki 28

Budynek przy Placu Kościuszki 22

Urząd Miasta wykonuje różne zadania
Zapraszamy do Urzędu od poniedziałku do piątku.
Żeby załatwić sprawę w Urzędzie, możesz:
Przyjść osobiście

napisać pismo i wysłać je na adres: Urząd Miejski w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna

wysłać wiadomość na adres e-mail: info@um.leczna.pl

napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl. ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.
zadzwonić pod numer telefonu: 81 5358601

Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00
e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
E-doręczenia: AE:PL-89258-89789-JAASC-34